پنجشنبه 14 تیر 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر فروشگاه تبلیغات بذر فروش آگهی تماس با ما
فصل دوم برنامه محفل ماه مبارک رمضان 1403
« تمام کلیپ برنامه محفل 1403

تبلیغات تاثیر گذار با قیمت مناسب در جادوی کلمات

تبلیغات تاثیر گذار با قیمت مناسب

شاید کمی خسته کننده باشد که بخواهیم تعریف تبلیغات را اینجا بنویسیم ولی همه‌ٔ ما می‌دانیم معنی این کلمه چیست و هر روز نمونه‌های بیار زیادی از آن را در خیابان  یا شبکه های مجازی و یا تلویزیون یا روی بسته های مواد غذایی یا روی بلیط های مسافرتی می بینیم .

در ادامه با ما باشید...

ماجرای حقوق کارگری 1403

ماجرای حقوق کارگری 1403

با تصویب شورای عالی کار، حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲، به میزان ۳۵.۳ درصد افزایش یافت. در ادامه خبر با ما در جادوی کلمات همراه شوید ...

آهنگ وای اگر از عرفان طهماسبی

دانلود آهنگ عرفان طهماسبی به نام وای اگر

ترانه: محمد سلطانی, موزیک: حامد دهقانی, تنظیم: وحید فرجزاد و امین آیین

Download New Music Erfan Tahmasbi  Vay Agar

راه خانگی رفع فوری بوی بد پا

راه خانگی رفع فوری بوی بد پا

در حالی که اکثر مردم هر از گاهی با مشکل بوی بد پا مواجه می‌شوند، بعضی از افراد با ترس ناشی از در آوردن کفش‌های خود در حضور دیگران زندگی می‌کنند.

بوی بد پا که اصطلاح پزشکی آن برومودوزیس (Bromodosis) است، از تجمع عرق و باکتری روی پوست ناشی می‌شود. این مشکل معمولاً جدی نیست، اما برای رفع آن باید علت بروز آن را پیدا کرد. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای رفع بوی بد پا وجود دارد که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

گران‌ترین تماشاچی تاریخ فوتبال ایرانی است ؟!

گران‌ترین تماشاچی تاریخ فوتبال ایرانی است ؟!

 واژه «تماشاگر‌نما» در عرصه ورزش و به‌ویژه فوتبال واژه آشنایی است و معمولا به آن دسته از تماشاگرانی اطلاق می‌شود که به فحاشی و تخریب اموال عمومی و نزاع در حاشیه بازی‌های مهم ملی یا باشگاهی اقدام می‌کنند. اما این روزها، فوتبال ایران، در عرصه‌های فرامرزی با تعریف جدیدی از این واژه روبروست.

رکوردشکنی این دفعه با دهه شصتی ها

رکوردشکنی این دفعه با دهه شصتی ها

  • مردم و برخی اقوام به من می گویند این تعداد بچه چرا خواستی، در پاسخ به آنها می گفتم؛ توکل به خدا کردم و «هر کس دندان دهد نان دهد» اما واقعا هم اکنون با مشکل جدی مالی مواجهیم.

اگر میخوای آیفون تصویری خوب بخری پس حتما ببین

اگر میخوای آیفون تصویری خوب بخری پس حتما ببین

شاید برای شما هم جالب باشد تا با ساز و کار بعضی از سیستم های برقی خانه آشنا شوید تا بتوانید با آن ها راحت تر کار کنید، یا اگر مشکلی برایشان پیش آمد دست کم بتوانید آن را برطرف کنید. یکی از این سیستم ها آیفون های تصویری است که داشتن اطلاعات در رابطه با آن ها می تواند کمک زیادی به شما بکند. با داشتن اطلاعات اولیه این سیستم ها ی توانید خیلی از اشکال و ایرادات آن ها را خودتان برطرف کنید. اگر مایل هستید این اطلاعات را به دست آورید.

بذر پکیج پیچک های نایاب نیلوفر

بذر پکیج بذر  پیچک های نایاب نیلوفر

بذر نیلوفر یکی از بذرهای بسیار قدیمی و نام آشنایی هست که حتما شما را به یاد خانه پدربزرگ تان می اندازد . پیچک های نیلوفر گونه های متفاوت و جذابی دارند که بسیاری از آنها وارداتی می باشند .

فیلم هندی چاتراپاتی Chatrapathi 2023 دوبله فارسی

فیلم هندی چاتراپاتی Chatrapathi 2023 دوبله فارسی

خلاصه داستان : دانلود فیلم هندی چاتراپاتی Chatrapathi 2023: شیواجی و خانواده اش از جامعه خود در سریلانکا بیرون رانده می شوند و در ویزاخاپاتنام به عنوان کارگران بند باز می شوند.

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد