پیامکهای محرم

پرتال آکاایران سایت دین و اندیشه آکا بخش دین و اندیشه قسمت حکایات و قصه های اسلامی- پیامکهای محرم

حسین یعنی زیبایی، مگر می شود
با زیبایی همراه و همسایه بود و زیبا نشد...

پیامکهای  محرم

پیامکهای محرم


حکایات و قصه های اسلامی - پیامکهای محرم

 
***
محرم شد از غم نگاهم گرفت / به سوزانترین اشک، آهم گرفت
شکست در گلو بغض سوزان من  و  / عطر حسین روح و جانم گرفت . . .
السّلام علیک یا ابا عبد الله . . .

***
محرم آمد و ماه عزا شد / مه جانبازی خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگویید / دوباره شور عاشوار به پا شد . . .
 
***
یقین دارم ز قرآن سر بریدند
هم از دین هم ز ایمان سر بریدند
اگر چه آب مهر مادرت بود
تورا با کام عطشان سر بریدند

***
ولیّ کبریا را سر بریدند
امام اولیا را سر بریدند
گواهی می دهم با کشتن تو
تمام انبیا را سر بریدند

***
حلال جمیع مشکلات است حسین

شوینده ی لوح سیئات است حسین
ای شیعه تو را چه غم ز طوفان بلاست
جائی که سفینه النجاه است حسین

***
آن شب عطر نینوا از یاس بود

پاسبان خیمه ها عباس بود
یا ابوالفضل العباس

***
همه عمر بر ندارم سر از این خمار و مستی

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین
 و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

***
به چشمم اشک دامن دامن تو است
دلم صد پاره چون پیراهن تو است
زیارتگاه رگ های بریده
زیارت نامه ام زخم تن تو است

***
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم
بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

***
باز محرم رسید، ماه عزای حسین

سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین
کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه
تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین

***
با آب طلا نام حسین قاب کنید

با نام حسین یادی از آب کنید
خواهید مه سربلند و جاوید شوید
تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید
فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد

***
آبروی حسین به کهکشان می ارزد ،
 یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ،
گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ،
گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

***
قیامت بی حسین غوغا ندارد"شفاعت بی حسین معنا ندارد"
حسینی باش که در محشر نگویند"چرا پرونده ات امضاء ندارد

***
السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج)
السلام علیک یاامین الله فى ارض وحجته على عباده
(یاصاحب الزمان آجرک الله)
(ماه محرم بر شما وعاشقان حسین تسلیت عرض مینمایم)