اخبار تکمیلی از سقوط هواپیما در نزدیکی مهرآباد تهران + تصویر
اخبار تکمیلی از سقوط هواپیما در نزدیکی مهرآباد تهران + تصویر یک فروند هواپیمای ایران ـ 141 دقایقی پیش در بلوار 6 مینا در شهرک آزادی تهران سقوط کرد. اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد اعلام کرده این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان و در مسیر تهران ـ طبس در حال پرواز بوده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور دو نفر از کشته شدگان را خلبان و کمک خلبان، دو نفر را مهماندار، دو نفر کادر فنی و دو نفر دیگر را اعضای گارد امنیت این هواپیما عنوان کرد و افزود: 34 مسافر بزرگسال، 3 کودک زیر دو سال و سه نوجوان زیر 12 سال در بین کشته شدگان حضور داشته اند.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: مسیر عبور خودروهای امدادی در محل سانحه هوایی در غرب تهران باز بوده و امدادرسانی به سانحه دیدگان ادامه دارد.

به گفته سرهنگ تیمور حسینی، پس از وقوع سانحه هوایی در حوالی فرودگاه مهرآباد بلافاصله ماموران پلیس راهور در محل حادثه مستقر شده و مسیر عبور خودروهای امدادی و آتش نشانی باز شد.

دکتر امین صابری نیا رئیس اورژانس کشور نیز گفت: پس از اعلام این سانحه کدهای زمینی و هوایی اورژانس تهران راهی محل سقوط هواپیما در شهرک آزادی شدند و در همان لحظات اولیه 5 مصدوم برای درمان به بیمارستان امام خمینی منتقل شدند.

احمد مجیدی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز درباره هواپیمای سقوط کرده در حوالی شهرک آزادی تهران گفت: این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی ساها و در اجازه شرکت هواپیمایی سپاهان بوده که ساعت 9 و 18 دقیقه امروز از فرودگاه مهرآباد بلند شد ولی پس از دقایقی سقوط کرد.

وی گفت: این هواپیما 48 نفر سرنشین داشت که 40 نفر مسافر و 8 نفر خدمه بودند که همه کشته شدند.

این هواپیما در بخش پایانی باند به دیواره باند برخورد کرده است که به گفته رسانه ها 45 نفر کشته و3 نفر مصدوم داشته است که مصدومان به بیمارستان امام خمینی تهران انتقال یافتند.