اس ام اس خنده دار و سرکاری

 

اس ام اس خنده دار و سرکاری بهمن ۹۲
دنیای خنده

 

دانشمندان دارن تحقیق میکنن که یک انسان تا چند وقت میتونه بدون مغز زندگی کنه ….

یه لطفی بکن و سن خودتو بهشون بگو..!

 

 

به سراغ من اگر می آئید

.

.

.

سر راهتون بی زحمت دو تا نون سنگگ هم بگیرین

 

 

خواستم جونمو فدات کنم ، باخودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!!!

 

 

این که میگن طرف مثه سگ دروغ میگه یعنی چی ؟ آخه سگ مگه دروغم میگه ؟؟؟؟

اصلا مگه سگ حرفم میزنه؟

چرا ذهن ادمو بیخود درگیر میکنین؟

 

 

دختر : عزیزم چی کار داری می کنی ؟

پسر : پشه می کشم !

دختر : چند تا کشتی…. ؟

پسر : پنج تا ، دو تا نرو سه تا ماده..

دختر !!!!! : از کجا فهمیدی ؟……..

پسر : سه تا شون جلو آیینه نشسته بودن ، دوتا شون جلو مانیتور !!!

 

 

چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا ، من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را

 

 

این همه درس خوندیم بالاخره نفهمیدیم رابطه ی فیثاغورس با کی بود..

قضیه اش چی بود….!!! بالاخره چی شد …!!!

خیلی کلک بود

 

 

زندگی مثل شطرنج میمونه ، البته تو که بچه ای برو منج بازی کن !

 

 

روی فرش دلم جوهری از عشق تو ریخت… آمدم پاک کنم عشق تو را بدتر شد… خلاصه اینکه… گند زدی به فرش رفت پی کارش