دانلود Stellar File Wipe 4.1.1.0 – نرم افزار حذف بدون بازگشت فایل ها و اطلاعات

Stellar-File-WipeStellar File Wipe نرم افزاری قدرتمند برای پاک کردن اطلاعات بدون امکان بازیابی است . نرم افزار Stellar File Wipe از الگوریتم های پیشرفته ای برای انجام عمل نابود سازی استفاده می کند به این صورت که نرم افزار تمامی جدول های فایل های حذف شده و پارتیشن ها را با یک عدد تصادفی پر می کند و این گونه اطلاعات حذف شده را غیر قابل دسترس می کند در واقع اطلاعات شما را با اطلاعات جدیدی جابجا می کند که به هیچ دردی نمی خورند ، این روش در حال حاضر بهترین روش حذف اطلاعات است .
با نرم افزار Stellar File Wipe می توانید فایل های ، فولدرها ، درایوها و حتی فضاهای خالی میان درایو ها را بدون قابلیت بازیابی پاکسازی کنید  و هر گونه دیتایی را از دسترس خارج کنید .
همان طور که گفتیم این نرم افزار توانایی وایپ یا نابود سازی فضای خالی را هم داراست چون در اکثر موارد اطلاعات حذف شده روی فضای خالی قرار می گیرند و قابل دسترسی خواهند بود اما با انجام وایپ فضاهای خالی امکان بازیابی فایل های حذف شده را از بین خواهید برد .
شما هم چنین می توانید لیست هایی را بری خود آماده کنید تا در زمان نیاز با وارد کردن لیست عملیات وایپ به سرعت شروع شده و فایل ها از دسترس خارج شوند و حتی قابلیت زمان بندی برای شروع عملیات نابود سازی هم در نرم افزار تعبیه شده تا به صورت ماهانه یا هفتگی و حتی روزانه فایل ها را از بین ببرید.

+ در ادامه با ما باشید »»»

دوست عزیزم سلام این پست برای اعضا محترم سایت قابل مشاهده هست . لطفا برای حمایت از ما از طریق فرم زیر در سایت عضو شده و فایل مورد نظر را دانلود کنید . لطفا در زمان ثبت نام از گذاشتن نام کاربری و ایمیل اشتباه پرهیز کنید؛چون سریعا مسدود خواهد شد. باتشکر فراوان
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !