http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Ali-Lohrasbi-Man-Be-To-Hagh-Midam.jpg

 

من به تو حق میدم از من دلخوری
من به تو حق میدم اینجوری بری
امشبو پیشم بمون طاقت بیار زیر این بارون که سرما میخوری
از تمامه آدمایه روزگار من پناه اورده بودم سمته تو
من تورو از دست دادم عشقه من جا نداره واسه ی من قلبه تو
دلتو زدمو دل بریدی از من اشکامو دیدی دست کشیدی از من
این آخرین باره منو قانع کن غیر از علاقه تو چه دیدی از من
نمیشه بری من حرف دارم آروم باش مسئولی پیشه اونکه بودی دنیاش
اونکه نمیخواد زیر بارون باشی آروم گرفته تو هوایه چشماش
***
حق داری ترکم کنی اما بمون تو نباید تویه این ساعت بری
من زیادی عاشقت بودم همین شب ولی به اینکه تو راحت بری
دل سپردم تا بمونی پیشه من واسه هر چی غیر من دل دل زدی
مشکلت من بودم اینبار عشقه من یک تنه تو قلبه این مشکل زدی
دلتو زدمو دل بریدی از من اشکامو دیدی دست کشیدی از من
این آخرین باره منو قانع کن غیر از علاقه تو چه دیدی از من
نمیشه بری من حرف دارم آروم باش مسئولی پیشه اونکه بودی دنیاش
اونکه نمیخواد زیر بارون باشی آروم گرفته تو هوایه چشماش

 

دانلود باکس

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما- رسانه جادوی کلمات

کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ شاد, دانلود آهنگ علی لهراسبی, دانلود آهنگ علی لهراسبی من به تو حق میدم, دانلود آهنگ من به تو حق میدم, دانلود آهنگ من به تو حق میدم از علی لهراسبی, دانلود آهنگ من به تو حق میدم با صدای علی لهراسبی, متن آهنگ من به تو حق میدم علی لهراسبی