یکشنبه 13 خرداد 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 4 توسط 0 نفر)

 

دانلود از رسانه جادوی کلمات 


دانلود با کیفیت 320 - 9.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پازل باند و میثم ابراهیمی بنام نارنجی

 

 

دانلود با کیفیت 128 - 4.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پازل باند و میثم ابراهیمی بنام نارنجی

 

 

 

 

متن آهنگ نارنجی پازل باند و میثم ابراهیمی
Lyrics Music Puzzle Band Ft Meysam Ebrahimi Narenji

 


هر وقت که تو غروبا نارنجی میشه دنیا دنیام سیاه میشه

دست خودم فقط باز مرهم رو زخمه اشکه رو گونه هام میشه دنیام سیاه میشه

قبل از اینکه چادر شب وا بشه میگردم تا گمشدم پیدا بشه

میدونم اون صورتمو یادشه میدونه دلخورم خیلی ازش پرم

حتما اونم یه جایی منتظره عادت نداشت یهو بی خبر بره

حاله اونم از من الان بدتره درگیره درد اون روزایه آخره

هرکیو دیدم پرسیدم عشقه منو دیده یا نه

پایانه این گریه رسیده یا نه پیدا شو یه آره بگو تو یا نه بگو به من

دلواپس میشم تو پیشم نیستیو دلم آشوبه

مشتاشو رو دیوار شب میکوبه

پیدا شو حالت بگو خوبه تنها پناه من حرفی به من بزن

دنیارو زیر پاهام میذارمو هنوزم پیدات نمیکنم

رسوا شدم عزیزم میگم تو خوبیو باز رسوات نمیکنم پیدات نمیکنم

فک میکردم تو شبیه خودمی اما هر وقت میرسم یه قدمی

زودتر رفتی فکر کردم عاشقمی این فکرا اشتباست چشمای تو کجاست

هیچی اونجور که فکر میکردم نبود

پاک شد جا پات جلو چشمام خیلی زود

این حد دوری حقه عشقمون نبود مغرور بی حواس چشمایه تو کجاست

هرکیو دیدم پرسیدم عشقه منو دیده یا نه

پایانه این گریه رسیده یا نه پیدا شو یه آره بگو تو یا نه بگو به من

دلواپس میشم تو پیشم نیستیو دلم آشوبه

مشتاشو رو دیوار شب میکوبه

پیدا شو حالت بگو خوبه تنها پناه من حرفی به من بزن

 

تکست آهنگ نارنجی پازل باند و میثم ابراهیمی

 

 

 

http://jadoykalamat.ir/1394/02/22/6298

دانلود آهنگ, دانلود آهنگ پازل باند, دانلود آهنگ پازل باند نارنجی, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ میثم ابراهیمی, دانلود آهنگ میثم ابراهیمی نارنجی, دانلود آهنگ نارنجی, دانلود آهنگ نارنجی از پازل باند, دانلود آهنگ نارنجی از میثم ابراهیمی, دانلود آهنگ نارنجی با صدای پازل باند, دانلود آهنگ نارنجی با صدای میثم ابراهیمی, متن آهنگ نارنجی پازل باند, متن آهنگ نارنجی میثم ابراهیمی

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد